Weirdo

idag klev jag upp ur sängen halv sex, på kvällen! jag har inte haft ork med NÅGONTING! Ändå hade jag klockan ställd på nio för att jag hade lite samtal att ringa, sen var jag vaken till halv fyra och sov någon timme sen låg jag bara vaken i sängen. ingen motivation, men, var skönt att inte känna press på att läsa någonting till skolan, eller ha en massa tider att passa. att man går runt och är sjuk och frisk samtidigt var väl också en påverkande faktor.

lägenhetsletandet då, verkar som om det ljusnar. som ni kanske vet så har alla idioter fått för sig att de vill flytta till odensbacken just nu. Men hittade en tvåa från annan hyresvärd på internet, och den är i princip våran om vi vill ha den, och våran inkomst blir godkänd! jag kan inte längta mer!

men nu ska jag lägga mig igen, klockan har nyligen slagit lördag! fredagen den trettonde spenderades i sängen utan några större undergångar! later peps

Sometimes I'm alone

som typ nu. när klockan är fem över elva, och alla sover. Och inte för att jag brukade vara inne hos min lillebror seeent på kvällarna, men jag saknar att ha honom några få meter ifrån honom. Att kunna gå in och slå på hans tv och slippa vara själv.

en period brukade vi slå upp tältsängen inne på hans rum och se på film hela natten lång. och för det mesta brukade jag komma in och störa honom och hans kompisar. men dem tyckte att det var okej. han brukade trösta mig när jag var ledsen. jag saknar verkligen min lillebror.

just nu ligger jag bara vaken i onödan, det är oftast då jag brukar börja fundera på saker och ting. ikväll kände jag bara för att få sakna min lillebror lite.



I veckan då? i morgon är det heldag i skolan.. tisdag? vet inte, på onsdag så blir det säkert en del försemenarie arbete. och på kvällen så ska jag och fredrik till Sandra och Fredrik och se på hockey :) alltid trevligt. så på torsdag är det semenarium och så långhelg på det :)

nu tänker jag sova!! later peps

Just my vision!

Hello, skrev min första tenta idag. läskigt, men jag hoppas att jag skrapade ihop 11 poäng. vore väldigt illa om jag inte gjorde det, och den där kommentaren kommer jag säkert få äta upp. I övrigt har jag sytt, sytt och åter sytt. nu är jag helt slut och väntar på att klockan ska gå så jag kan få åka till in pojkvän <3


Serier. ni som känner mig väl vet att jag älskar serier. Och jag har sett/tittar en hel del. OC och One Tree Hill är ju lite av klassiker. Vänner, desperate housewives, 2½ men, Gossip girl, Christine, Scrubs, och alla andra serier i samma kategori!

det bästa som finns är att se dem om och om och om igen. heela tiden, varför då? jo, för att man vet att vad de än lyckas ställa till med så blir allting, verkligen allting bra igen. Och när man sett serien ett tag så vet man precis vad som händer, att den dagen då de blir lyckliga igen kommer.

tänk om verkligheten vore lite så. att man hade en anning om vad som ska hända. att man alltid blir förlåten. känslan av att veta att han alltid kommer att stanna där. på ett sätt vore det skönt, på ett annat så är ju resan halva nöjet som man säger. men, serier är bra, den får en hela tiden att tro på att efter regn kommer solsken!


Ångest

japp, den lever! hade världens ångest idag inför genomgången av mitt och magnus paper. men det gick över förväntan! Riktigt nice. Och mitt eget paper var klockrent! och så lite lugna och betryggande ord inför fredagens helvete! TENTA! skjut mig jag vill inte! men, ska bli skönt när det är över.

och nu så vet du vad jag har ägnat min vecka åt. PLUGGA, dag in och dag ut. jag är heeelt slut, i morgon blir det sovmorgon <3 sen bara ta det lugnt och läsa att smålappar med viktiga komihåg saker :) ikväll så ska jag och mamma åka till robin och sätta upp lite saker, sen ska vi äta pizza! Familjemys.

har inte speciellt mycket mer att säga just nu, maybe later!
bye peps

RSS 2.0