We belong together

Igår var det lördag. En ganska skön dag. Åkte från Fredrik vid halv två, efter en bra morgon. Hämtade storebror och åkte hem. stirrade lite i taket en stund, sen började jag göra mig iordning inför lagfesten som skulle äga rum lite senare, som för övrigt var någe sjukt rolig! jätte tack tjejer.

Men där, när jag satt och gjorde mig i ordning hade jag självklart datorn i närheten, lite skön musik och chatta med några vänner. sådär man brukar. Så blir man väldigt glad när man äntligen får höra av dehär upptagna sakerna som aldrig är hemma eller har tid typ.

Vi satt och prata lite, om vad som hämt och så. För jag hade lyckats luskat ut att det var drygt ett år sen vi blev vänner, och så mycket nytta jag har haft av honom, det är helt sjukt. Timtal har vi suttit och diskuterat himmel och jord. spelar ingenroll vad det har handlat om. jag har fått svar på allt. från de mest befänga frågorna till de stora frågorna i livet. Alltid har det kommit någonting vist och klokt från denna människa.

Senare på kvällen iaf, efter lagfesten, när jag satt i baksätet på joels bil, började jag fundera. Vänner. Allt falskspel från skolan är över, FAN vad skönt rent utsagt. För det var verkligen falskspel i vissa tillfällen, de vet vi alla, innerst inne. Så började jag tänka efter. hur beskriver man riktiga vänner? vad är en riktig vän för mig? jag tror det finns två små speciella grejer jag har som ideal där. Man ska kunna lita på en vän, den ska finnas där natt som dag, om jag behöver det. En riktig vän ska också kunna glädjas åt mig, med mig.

Min slutsatts är alltså att riktiga vänner är de som fortfarande finns där, fast än det mörknar, som följer mig i skuggan, håller om mig, för jag har haft såna tillfället, och jag är ganska säker på att jag kommer få också. Jag känner mig lyckligt  lottad, för jag har så sjukt mycket bra vänner i min tillvaro, nära och långt ifrån, ses ofta eller mer sällan, spelar ingen roll, alla är lika viktiga!!



Gavin Degraw - We belong together,
Take it easy, i might not come tomorrow, but somday I will come back!


Fredrik Andersson :) <3

Oh belive babe..

For what I say is true,
Please forgive me, if I need you like I do





I kärlek är allting tillåtet., men är det verkligen det? jag vet inte.
Undra om någon vet det,





Äntligen har jag hittat rätt. hela kroppen brinner av värme, jag saknar dig varje minut.
att man kunde känna såhär? hur blev jag så förtrollad. du är underbar, och för stunden,
enbart min, det är det som är det underbara,  

Fredrik Andersson <3  jag har fallit hårt

RSS 2.0