Can i really do this...?

Första dagen på lithells avklarad då. Inga nyheter, det var precis som det varit de tre tidigare åren, typ. Förutom lite rörigare då avdelningen saknar chef. Men Jerry gjorde så gott han kunde. Arbetar 6 - 15, men nästa vecka blir det nog 13 - 23. ska dessutom jobba de två nästkommande lördagarna. Allting för pengar!! låter riktigt illa, men det är ju så det är.

I övrigt hatar jag denhär sommaren. Jag lever inte, jag bara existerar. Gillar inte att vara hemifrån och utan min karl så mycket som jag varit på sistone, Vilket åter igen speglar tillbaka på pengarna - jag behöver köpa mig en egen bil. Så jag kan pendla hemifrån. men vad ska jag göra.  Fredrik verkar ju inte direkt lida :P :/

aja, sju veckor ska jag jobba, sedan sätter vi oss i en bil lördagen den 21:a augusti, och åker till Skavsta, där vi hoppar på flyget och åker ner till Turkiet för en underbar vecka på Pegasus World All Inclusive! Det är de enda som håller hoppet uppe! en hel vecka med sol och bad, ocg att bara få vara med varandra, och Elin.

RSS 2.0