Ångest

japp, den lever! hade världens ångest idag inför genomgången av mitt och magnus paper. men det gick över förväntan! Riktigt nice. Och mitt eget paper var klockrent! och så lite lugna och betryggande ord inför fredagens helvete! TENTA! skjut mig jag vill inte! men, ska bli skönt när det är över.

och nu så vet du vad jag har ägnat min vecka åt. PLUGGA, dag in och dag ut. jag är heeelt slut, i morgon blir det sovmorgon <3 sen bara ta det lugnt och läsa att smålappar med viktiga komihåg saker :) ikväll så ska jag och mamma åka till robin och sätta upp lite saker, sen ska vi äta pizza! Familjemys.

har inte speciellt mycket mer att säga just nu, maybe later!
bye peps

Kommentarer
Postat av: Malin

Men oj har dem tentor på pedagogik A nu för tiden? Vad är det ni ska tenta på?

2009-11-04 @ 21:13:52
URL: http://perhzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0