Ett steg närmare pensionen!!

Bara 44 kvar! haha, i fredags var Emma, Annica, Malin och Elin här. Käkade lite, spelade spel, drack och hade roligt. Vid tio blev det bussen emot örebro för Emma Elin och mig, de andra behövde ta sig i säng, men tack för att ni kom :) väl inne i örebro drog vi till Pitchers :) det blev mycket skratt och många goda drinkar. Träffade en hel del folk man inte sett gå sjukt länge också. Riktigt trevligt, Sen blev det bussen hem med Elin :) Tog mig lite tid till att städa när jag kom hem också. misstänkte att jag inte skulle orka det morgonen efter :P
 Fredagens outfit ;)


På lördagen blev det ite mycket sova, Fredrik störde mig som vanligt :P men, har ju fått tv i vardagsrummet så låg och tittade på Disney Channel till kl två, då blev det dusch och sen kom Sabine och hämtade mig, fixade stolar och handlade. Sedan blev det att packa upp varorna, samtidigt som jag stekte köttfärs, fixade pajdegen och tryckte ut den i pajformarna, och försökte springa till spegeln och göra mig i ordning. Det var full rulle, Sen vid sju kom släkten, och fredriks familj :) var en riktigt trevlig kväll, och jag var helt slut när vi diskat färdigt allt, Så då blev det sängen och titta på Arn :) sov riktigt gott.

min fina tårta som Fredrik köpt :)

Tack för alla fina presenter, och tack alla ni som firat min födelsedag med mig den här helgen <3 hade väl kanske önskat att några fler visat sig, men så blev det ju inte. Nu ska jag fixa käk, sen ska jag mysa med min älskling :)<3

Expressen, Aftonbladet och annat skit...

Jag tycker om att hålla mig lite uppdaterad, så läser en del tidningar på nätet, framförallt kvällstidningar kanske. och ibland blir man ju bara för full i skratt. Vad mycket skit, och konstig focusering?! Svenska JVM stjärnorna som skulle ta guld förlorade semifinalen mot Usa. Varför? För att de överskattade sig själv? svar ja!

Att dem är besvikna är väl självklart! vem skulle inte vara? men när man tar ett brons, och en spelare som André Petersson inte ens kan stå brevid sina kamrater under Nationalsången är fan bara fjantigt! Klart man ska ha vinnarskalle, det är en del av sport, annars kommer man ingenstans, men att isolera sig och fortfarande tänka på matchen igår är dåligt. Och dagen efter, vad står det i expressen? någonting om att USA slog Kanada i nyllet och tog hem guldet? NEJ, Det står om André Petersson och hur besviken han fortfarande är? so what, han var dåligt när han borde varit bra! LEV MED DET!

haha, det andra komiska är ju Paret Anka. Hela svenska folket har ju förstått att Anna har en och annan skruv lös, tror inte någon kan ha missat det? men Paul, han är fan inte bättre. Nu har han tagit fram en övervakningsfilm, där han åker till parets hus, går in, ut i bilen och lämnar någonting, går in igen, stannar en stund, går ut i bilen och lämnar någonting, går in och sen åker därifrån, kommer tillbaka, går in, går ut och pratar i telefon och åker sedan därifrån igen. Det roliga är att han påstår att detta bevisar att Anna hade tagit med deras son någonstans utan tillåtelse?! VART? i sådant fall borde han väl kunna bevisa att hono tagit en bil och åkt därifrån med sonen? Shit, stackars satar, tur att man inte är amerikan alltså!

RSS 2.0