A new chapter

Long time no seen people - erkänn att ni här saknat mina meningslösa inlägg om himmel och jord. Jag här iaf saknat att kunna skruva av mig då och då. så vi ger det väl ett försök och ser hur bra det går. Ett nytt kapitel i livet här startats - livet som stadsbo i en studentlägenhet alldeles ENSAM!!! Jag här aldrig bott ensamförut, men än så länge är jag otroligt nöjd, trevliga grannar och allt. kommer i ordning mer och mer för varje dag så snart är det nog färdigt!

Kan inte sova som vanligt. Tanksprid och jävligt är jag fortfarande, men det är ju lite min grej. Fredag och femte avklarade veckan på Lithells i morgon! Fina grejer, och så kommer Elin och Anette hit och umgås med mig under helgen. Men kanske ska testa att vända på mig igen! På återstående!

Love L, - it's easy to get stuck in something that hurts

RSS 2.0