Rain rain rain...

Söndag, and home. Trodde emma skulle höra av sig idag med såg att hon gått någon annanstans :P
Så jag sitter här hemma och tittar på lite dåliga serier, as usual. Semester startar i morgon. hoppas på
REGN tro det eller ej, vill bara sitta inne och läsa en bok :) njuta lite :) ska åka iväg och handla massa
med gooood frukt och bara sitta i en stol därute med en filt :) nu, hade jag tänkt spela lite spel, najs,
och sen får jag väl se om Emma hör av sig :)

Semester

Underbara lithells har för många sommarjobbare, så, jag fick en veckas semester :) najs.
jag har sökt massor med lägenheter man utan köpoäng kan det bli svårt :P löser sig alltid.
var hos Fredrik igår :) mys, käkade, spelade frisbeegolf med Danne och talade med
Elin och Sabine. :) kändes väldigt bra :) vi ses inte alls lika mycket nu när vi båda jobbar.
och jag ser inte fram emot hans tolv dagar ¨på rad som börjar på måndag :/

just det, på tal om lägenhet :D JAG KOM IN PÅ UNIVERSITETET :)
Lärarprogrammet, öppen ingång. Fast, vet ju redan att jag ska
inrikta mig på natur och skapande, men, :) känns as najs att
ha kommit in på öppen :) Därför jag vill ha lägenhet :) i öööret,
så om någon har en till salu? ;) ring ring





ny frills ha ;) and the color to

kiss&hugs my friend



say you, say me

say it all,

söndags kväll. ligger på min säng och tittar på bones. helt okej serie. i morgon är det upp och iväg till littan igen, jippie, träna hela veckan också, på multek. satt nyss och tänkte lite på gym klassen, länge sen man träffade någon därifrån alltså. fast verkar ju inte vara någon annan som har bråttom så varför jag ? saknar en del i vilket fall.

time to do something else. 10 månader med min nallebjörn i morgon <3

RSS 2.0