Böcker som blir film..

Har haft allt för mycket fritid och ensamtid sen jag gick på sommarlov. Så jag tänkte att jag skulle ta och läsa lite för nöjesskull, någonting som inte sker under terminerna. Under bokrean köpte jag på mig massor med böcker, bl.a. Twilights tre första böcker.

På åtta dagar har jag läst ut de två första, Om jag kunde drömma och När jag hör dig röst. Böckerna är nästan äckligt bra, men fyfan vad dåliga filmerna helt plötsligt blev. Inte för att jag och Fred gick eller var mentalt närvarande när vi läste filmkunskap men herregud! Det borde inte vara tillåtet att ändra och lägga till så mycket som man gör. Jag är inte dum, självklart kan inte alltig stämma, men jag blev besviken när jag idag bestämde mig för att kolla igenom filmerna också. Haha!! Jag har FÖR MYCKET FRITID!!

Aja, vet inte varför jag tog upp det där. Har varit själv hela dagen(undantag när fredrik var hemma och käka, max 30min) så jag var tvungen att få ut lite av allt som rör sig i mitt huvud! Så, har du ingenting att göra är du välkommen att ta upp lite av min tid! Börjar inte jobba fören vecka 27(Undantag Mån,tis,ons v26)

RSS 2.0