I'll be back!

God morgon, god middag, god kväll! Eller egentligen borde jag nog säga god natt! Klokan är ju ändå tio i tolv. Snarten ny vecka med andra ord. Var ett bra tag sedan jag skrev sist - men det har varit en del att stå i sen jag kom hem. Plus att livet kanske inte är det mest intressant just nu. Jag menar det handlar väl mest om tre saker just nu - plugg, jobb och den övriga tiden. Har även gått igenom en del anpassningar sen jag kom hem som tagit på krafterna. Men ingen har sagt att livet ska vara en barnlek - eller hur?

Men mitt "nya" svenska liv då? Jo, jag bor hemma i barndmshemmet som det ser ut just nu, finns dock lite små planer på att röra sig till hösten. Vi får se hur det blir med den saken - har ju inte bråttom ut, så flyttar jag är det för att jag hittar en bra och fin lägehet. Jag började skolan igen och läser för tillfället de obigtoriska kurserna i Svenska och Matematik. Annars är väl det mesta som vanlgt igen. Börjar ju bli sommar och det är ju aldrig fel.

Ska försöka bli bättre på mina uppdateringar igen!
LOVE L,

RSS 2.0