hemskt

Många saker är man med om, som man aldrig glömmer. men fy fan för att få uppleva dethär

http://www.expressen.se/Nyheter/1.1584353/tva-man-valdtog-17-arig-pojke-far-fangelse
hela hans liv är ju förstört. Och det är ändå inte det värsta. Det värsta är nog att man
vet vilka de jävlarna är. det hela började som "en lek". Bra lek. Historierna är många om
vad som hände och vad som användes. jag hoppas verkligen att mer än hälften är falskt!


eight in love

i går "firade" jag och "min man" åtta månader tillsammans. Jag skriver "firade" för att det gjorde vi inte, utan mer uppmärksammade varandra på morgonkvisten att det faktiskt var så länge sen. Åtta långa månader, som gått för fort, åtta underbara månader som jag njutit fullt ut av. en stabilitet som aldrig blir "fyrkatig", det sker alltid nya grejer och fortfarande blir jag förvånad över hur bra han är. Men det är väl så det är meningen att det ska vara :) in love.

För sverige vill ha det så
det är tänkt att de ska va vi två

<3

 Fredrik per Andersson <3


RSS 2.0