I don't want you

I fredags var jag en sväng till kumla och hälsade på min familj :) Och igår så drog jag och Fredrik ner till gymmet och gav järnet :) Sen blev det lite hockey och melodifestivalen och pizza hemma hos Sabine och Conny :) Efter det tog vi med oss Sabine och Diva ut på en promenad :) Sedan blev det hem och sova :)

Idag så blir det stäääda, och tvätta :P Och så kanske lite yoga, eller en promenad :) bara vila och ta det lugnt :) har ju en heldag i skolan i morgon :( måste komma på vad jag kan äta också :P sucken, men, blir nog lite filmmys ikväll :)

I övrigt har jag inte mycket att säga om någonting, tröttnat,
så.. Later peps,

That's life

Sitter hemma i soffan. Fredrik åkte till jobbet för ett tag sedan :) ska själv göra mig lite käk snart. Blir nog hamburgare och sallad :) sen ska jag vänta på att klockan blir 18:00 så att bussen till stan går. Innebandy på schemat ikväll :) För er som inte vet så har jag börjat spela med Döva. Nu tänker mist hälften av er "dem är väl inge bra" eller någonting annat i den stilen. Men om ni bara visste. Jag tycker det är skitkul att träna med dem. tur är att jag har Eckis där som kan hjälpa mig förstå ibland. fler borde testa, så att vi kan få slut på fördomar.

I övrigt? Elin och jag simmade en kilometer i måndags. Trodde jag skulle döö :P shit vad jobbigt de va. Men blev lite bubbelpool på det, sedan till kumla och käka med lillebror. Sen hem och mysa lite med mamma och pappa innan man åkte hem.

I morgon ska vi simma igen, hoppas ¨på att det inte är så många där en fredagsmorgon :) Sen ska jag införskaffa mig ett gymkort, kanske åka en sväng till kumla eftersom Fredrik jobbar till sju på kvällen. Sen är han HELGLEDIG! Så det blir nog lite god mat och mys framför en bra film :)

Men nu, hungrig!! Laaater peps,

RSS 2.0