I'm in love

Jag skulle vilja skrika ut till världen vilken bra människa du är!
Hur bra du får mig att må! Bara genom att du är du. För att du
tycker om mig precis som jag är trodde aldrig jag skulle få
känna såhär, du är en Underbar människa Fredrik! <3
försvinn inte från mig! stanna kvar


Is it so wrong...

Ibland känner jag mig skyldig.
Skyldig för att det faktiskt är jag som är lycklig.
Mig det går bra för. Bara den här gången.

Ge det lite tid, tänk efter själv.
Känn efter, det har jag gjort på sistone.
Jag är lyckligare än jag kan minnas att
jag någonsin varit. Jag har aldrig haft
någon vidare tur i kärlek förut. Aldrig
blivit så. Därför känns det speciellt.

Men jag hoppas ni vet, mina vänner,
att det inte är samma sak utan er, men
alla måste väl förstå, och veta själva,
hur det känns att vara nykär, ge det lite tid,
vi kanske inte träffas lika ofta, men,
vi kommer fortfarande ha lika roligt.




Nickelback - Gotta be somebody


Tonight out on the street out in the moonlight
And damn it this feels too right
It's just like Déjà Vu
Me standin here with you
So I'll be holdin my breath
Could this be the end?
Is it that moment when
I find the one that I spend forever with?


ett steg i taget :) jag ska njuta av att må bra,
Se "I hennes skor" senare. Passar bra :)
Jag mår bra, jag är glad. Allt tack vara er,
mina fina vänner, och självklart, dig Fredrik <3

080906



080906
Fredrik Andersson <3
When love comes around




Jag är lycklig :) lycklig med dig, det borde vara förbjudet att känna som jag gör.
Du får den mörkaste höstdag att fyllas med solsken :) Du är underbar <3

Att en sommar på Lithells kan ge så mycket lycka, det kunde nog inte
ens du tro va? jag gjorde det då inte i alla fall. Inte förens nu :)

Your best   / L.

RSS 2.0