Tvätta & plugga


Sitter här och pluggar lite samtidigt som jag väntar på att få hänga tvätten. Haha, för bara några dagar sen hade jag tittat på dig som ett frågetecken om jag fått denna fråga - men nu kan jag faktiskt svaret! 

Vi har fått tillgång till någonting som kallas Tågskolan där vi kan göra en massa olika test på olika ämnen - riktigt bra. Och roligt faktiskt. Har testat att göra några som jag inte läst om och om jag säger att jag har noll koll så är det i underkant. Men det är väl därför man pluggar - och när man gjort det så kan det se ut såhär när testet är färdigt:


Yeey mig - självklart måste jag dock göra det fler gånger, jag tänker inte ge upp fören det står 100/100!! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0