I love my job!

Blev så full i skratt idag när vi läste en bok och det stod att någon fått ett nytt videoband - och alla såg ut som frågetecken. Dagens ungdom vet inte hur ett videoband ser ut, så jag gick och hämtade ett för att visa. De skrattade åt mig och sa att det var synd om mig som inte haft DVD när jag var liten. Söta saker!
 
Det är väl en fantastisk känsla att komma hem från jobbet och känna i hela kroppen hur lycklig man är. Klart det är jobbigt ibland, intensivt påfrestande och prövande - men de tillfällena är så få att man knappt tänker på dem. Mina fina barn som visar så mycket kärlek, och alla vuxna som jag trivs med och som alltid är trevliga att umgås och jobba med.
 
Dags att sova - väntas mer jobb i  morgon! :)
Love L,
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0