Hockey and a little bit of Heaven...

Okej - dagens stora fråga är varför jag alltid placerar mig i situationer där jag i slutänden alltid måste be om ursäkt... En kan ju tycka att man borde lära av sina misstag, men uppenbarligen är jag ett bevis på att det inte alls är särskilt sant. Men de sägs också att ärlighet varar längst, så vi får väl hålla hårt i den klyschan!
 
Åkte upp till Gävle idag med Lillebror, Anton och Linus. Väldigt trevlig resa, massa gott att dricka, nostalgi musik i omgångar och det bästa av allt - mina trevliga pojkar! Rarare karlar får ni leta efter flickor! Matchen slutade iaf med vinst för Brynäs över Djurgården, men hockey är alltid hockey - så jag var nöjd ändå!
 
Sen bar det av hem till Örebro så jag kunde träffa alla trevliga damer. Med lite för mycket alkohol i kroppen, Elin i telefon och på cykeln lyckades jag iag ta mig upp på stan medan de andra tog en taxi. Tillbringade kvällen på Nivå och den slutade med att jag sprang på en massa människor "from the past" innan jag lämnade av Anna hemma och fortsatte färden hem till min kalla lägenhet.
 
Tog mig en dusch innan jag kröp ner och nu tänkte jag läta John Blund ta över för en stund!
Love L,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0