Hjärnkontoret...

 
"... Livet är meningslöst - vem bryr sig? Natten är vacker, du är som natten. Jag är en vinnare igen..."
 
Ligger i sängen, och kan fortfarande inte sova, fastän jag la mig för över två timmar sen. Typical me? Yeah, I guess so. Men, har lyssnat på den här låten sen jag fick den utav Anna tidigare under kvällen, älskar texten, och det fick sin förklaring när jag läste att Jocke B varit med och skrivit den.
 
Faktum är dock att jag måste få besök av John Blund snart dock - för i morgon ska jag till Kumla på möte, som förhoppningsvis kommer resultera i goda besked! Håll en tumme för mig i morgon. Går det bra så lovar jag att ni kommer få veta vad det handlar om.
 
 
Love L,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0