Going up!

Ibland undrar jag vad jag tänkte på när jag valde att plocka ur staven ur armen... Haha, ja jag har ju iaf inte lika ont i magen som jag brukade ha förr om åren, men mitt humör var ju i botten i slutet av förra veckan, och jag känner smärta på ställen jag aldrig gjort innan, som t.ex. ryggen... Men, that's the price you have to pay for being a woman - right?
 
Haft en ganska bra dag i övrigt - trots att jag har ont över allt just nu. Hade en bra dag på jobbet, och barnen var väldigt snälla. När jag slutat gick jag ner till mamma i slöjdsalen och hjälpte henne lite. Sen blev det hem för att byta om och hämta Anna. Åkte till Karslund och tog en trevlig promenad i spåret. Kvällen bjöd sen på lite städning och soffhäng framför "Svenska Hollywood Fruar" innan jag packade ihop och la mig här.
 
I morgon är det onsdag, och skola :( Så blir morgonpromenad tidigt och efter skolan ska här tvättas för allt jag äger och har! Massor med tvätt som måste bli färdigt. Sen blir det lite kvällsmys med Sofia, och kanske Lollo - gamla gymnasieflammor! Ska bli trevligt trevligt! Får se om Pappa hinner förbi och hjälpa mig med tavlan - bara sådär tre månader senare - but who is counting?
 
Love L,
 
“Remember: the time you feel lonely is the time you most need to be by yourself. Life's cruelest irony.”
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0