Echo of me

Detta kan nog vara den mest oproduktiva söndagen som jag har spenderat i min egen lägenhet so far... Men för att säga sanningen så tror jag att det var precis vad jag behövde. Vaknade efter 11.00 och har egentligen inte gjort speciellt mycket förutom att ligga i sängen. Tittat på film, lyssnat på musik, pratat lite i telefon och bara varit. Hunnit med en hel del tänkande - så pass mycket att jag för tillfället är så äckligt trött på mig själv.
 
Så jag tänkte väl att jag skulle ge mig ut på en promenad snart, bara håret torkar efter dagens bästa händelse - den dagliga duschen! Ska väl även fundera på vad man kan koka ihop lite senare så man får någon mat i magen... Så där har ni min söndag - en otroligt händelserik saga!
 
Love L, - and you can't tell me what was ever really special about me all this time...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0