Snabb uppdatering!

Tisdag:
A's 40-årsdag! Blev en pedikyr efter att vi lämnat barnen och lunch på PF Chang! Hämtade upp barnen på eftermiddagen och åkte till det nya bounce placet på mallet så vi kunde leka lite. Hemma blev det middag och tårta till efterrätt och jag fick ge den äldsta ett bad! Somnade nog fortare än kvickt när jag la mig.

Onsdag:
Blev en dag på mallet med Elin. Shoppade nog mer under den dagen än jag brukade göra under flera månader när jag bodde här! Så blev det lunch på Cheesecake Factory - bättre än vi kunde minnas. En sväng förbi Meaghan blev det med. Skulle hämta A vid bussen så tog med den lilla och åkte förbi Safeway först. S's chilli till middag - någonting jag längtat efter. Träffa Elins familj en sväng och sen sova.

Torsdag:
Lämnade barnen på busstoppet respektive daycare och åkte till Meaghan en sväng. Lunch med Sonia och Elin. Hämtade barnen och åkte till (Menchies?!) för lite frozen yoghurt och sen åkte vi till Rocket Playground! Middag med familjen och när barnen lagt sig satt vi och bara pratade lite!

Och nu är det då Fredag. Veckan har gått sjukt fort - och det är lite läskigt hur vanligt allting är. A sa att det kändes som om jag bara varit på semester och kommit tillbaka - och jag håller med henne. Så jag ska njuta utav helgen för på Söndag åker jag tillbaka till verkligheten. Fått lite energi till att ge allt i skolan de sista tre veckorna och sen kan jag njuta av "sommarlov" i Juni med lite jobbdagar här och där innan Lithells drar igång!
Love L,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0