Sjukdom och lite beröm

Åkte till jobbet med ett rivjärn till hals och en ballong till huvud, så när chefen börjat jobba hittade han en ersättare åt mig. Åkte hem och sov flera timmar innan jag svängde förbi Kumla för att träffa familjen lite. På kvällen kom Sofie förbi och spenderade kvällen med mig. Lagade mat och åt jordgubbar och pratade om allt vi missat sen sist. Sen kraschade jag i sängen och sov tolv timmar.

Mår lite bättre idag men har fortfarande huvudvärk och snarare så det blir en lugn helg. Ska se om jag kan hitta lite betongspik så jag kan fortsätta sätta upp tavlor. Börjar bli väldigt fint här hemma, bara några små skönhetsgrejer att fixa till. trivs iaf väldigt bra i mitt lilla krypin.

Fick lite beröm i veckan, även om det satt väldigt långt in. Haha, på mitt jobb har vi en väldigt härlig jargong som kan verka ganska elak, men den är otroligt harmlös. Men beröm är väl aldrig fel - det är ju trots allt var alla vill ha ibland, lite bekräftelse. "Du kan vara nöjd med din insats"... Får avsluta dagens inlägg

Love L,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0