Paaayphone

Jag tycker om att prata i telefon - men så mycket som jag pratat i telefon idag, det har jag inte gjort på länge! Men det  gör inte mig någonting! Tur att man inte använder en "payphone" utan mer mobilen och skype! Förutom alla många och långa samtal har jag ju faktiskt gett mig ut på äventyr idag också - ett onödigt långt och utmattande, men ack så roligt.

Jag, Ewa Linda Elisabeth Bertilsson gick VILSE idag... Det tar emot att erkänna eftersom jag själv betraktar mitt lokalsinne som utöver det normala! Hamnade ute i någonting som kallades Eden, GPSen fungerade inte, och jag hade noll koll på vilken riktning jag skulle gå - tack och lov för trevliga unga som följde mig ut på vägen och pekade i rätt riktning - kom lite senare till Mark, efter det Ormesta och sen småsprang jag nästan hem för att jag var så trött. 11.5 km blev det och efter det så ville mina fötter dö!

Men en lång dusch, en kvällsmacka och med Adam i hörlurarna så känner jag mig ganska nöjd med dagen. Väntar på att han ska bli färdig i telefonen så vi kan fortsätta prata om allt mellan himmel och jord - för det är sånt vi är så bra på. Det är tur man har en sån som Adam, en god vän som man kan ringa och inte snacka om någonting med. Sen att vi är sämst på att ses, trots att det bara är en timme mellan oss hör inte till saken.

Men nu förpassar jag mig till sängen och ser när man kan tänkas somna.
Skulle ju vara trevligt om man var pigg på jobbet så man kunde göra någon nytta!
Love L,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0