Happy Birthday Princess!

Helt otroligt sjukt att min lilla prinsessa från USA fyller hela 6 år idag. Hon är inte så liten längre. Faktum är att hon redan kan läsa och skriva, och till hösten börjar hon "first grade" i skolan. Ska försöka fixa en Prinsesstårta och lite annat smått och gott tills du kommer och hälsar på nästa vecka! DE KOMMER OM EN VECKA! Känns ganska overkligt, men det ska bli så otroligt roligt att få visa dem var jag vuxit upp och bara spendera lite tid i lugn och ro med dem!

Snart slut på denna jobbvecka - alltså vecka nio! Bara fyra veckor kvar att jobba. Vad ska man gå göra med dagarna? Sova kanske? Spara pengar ska jag iaf göra! Har två fulltidslöner som väntar, och så en halv på det, och semesterersättning! Den 17 Augusti tänker jag klappa mig själv på axeln för att jag varit duktig även denna sommaren! Hoppas på att kunna göra någonting roligt för pengarna också - någon liten resa till obestämd ort kanske?

Nu ska jag sluta skriva för skrivandets skull!
Love L,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0