Wannabe...

Sitter i min säng och funderar lite, och mitt i alla djupa tankarna så insåg jag vilket djupt hat jag har emot mitt långa hår ibland. Missuppfatta det rätt - det är fantastiskt på många sätt(tror inte jag haft denna längden på håret sen 13 års åldern... Nu blev jag gammal igen) MEN DET ÄR JU I VÄGEN! Och det är stort. Blir ju inte bättre av att jag har lika tät hår som morgontrafiken i USA! Måste börja lära mig att alltid ha en tofs på handleden igen.

I dag då? Det blåste isbjörnar och vi har faktiskt fått se det snöa - två gånger! Dock var det ju inget som lade sig, men det var mysigt. Vi trottsade kylan ett tag på förmiddagen, och när vi väl kom tillbaka förtjänade vi att bara ligga i soffan och läsa böcker. Bakat lite och bara varit. Lekte wannabe Adam och beställde en "Fisheye lense" till min kamera! Den borde komma på fredag - Lagom till New York resan!

På tal om det - Fick ett spontan anfall i söndags va? Eller kanske till och med i går... Jo det var det nog. Iaf, det har i alla fall resulterat i att jag ska åka upp till New York och träffa mina fina(Susanna&Jacqui) En sista gång innan vi alla drar oss åt olika destinationer. Kanske kan bli lite bra bilder med kameran..(?)

Nu är det iaf sängen som väntar! Onsdag i morgon och dagarna bara går på!
Love L,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0