Snow!

Idag fick till och med lilla USA lite snö. Var väldigt trevligt - barnen och jag slängde på oss kläderna och åkte till lekplatsen för att njuta lite. Så nu kan jag ju iaf säga att jag har sett snön! Hoppas på att det är lite snö hemma när jag kommer så jag kan åka nattpulka med lillebror och mina favoriter :)

Helgen var hektisk, men ack så bra. Åkte till New York på lördagsmorgonen, och blev hämtad utav Susanna och Jacqui vid Pellham subway. Åkte till stranden för lite lunch och sen hem till Susanna där vi klippte mitt hår, gjorde middag och tittade på film. Sen kröp vi till kojs för att vila lite.

Tåg in till Manhattan söndag morgon och det blev frukost på Brooklyn Bridge, så besökte vi 9/11 memorial, Sockerbit(svenska godisbutiken) Eileen's cheesecake och lite annat. Blev även lunch med Susannas kusin + man som var ute på sin bröllopsresa och mellanlandade här en dag. Blev mycket vandrande och vi hade väldigt trevligt - men det var ändå väldigt skönt att lämna New York och åka hem!

Var på massage idag föresten - kom ut som en ny människa. Det var många knutar som försvann där. Ser fram emot min Manikyr och Pedikyr på fredag. I övrigt har jag inte jättemycket planer för veckan. Tänkte dra en riktig grovstädning av mina tillhåll på torsdag. Ska till min LCC och umgås i morgon och på lördag tror jag att vi ska åka till Baltimore Aquarium. Låter helt bra tycker jag!

Time to sleep, dude!
Love L,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0