Så jävla förbannad...

VISSA AMERIKANARE KAN JU FÖR FAN INTE KÖRA BIL!

Helt allvarligt - jag skrek nog rakt ut idag. Tur att jag var själv i bilen. Hade precis lämnat L på sitt daycare och svängde in på GHD. Precis utanför skolan för barn med förhinder så är det som vanligt en lång kö med skolbussar - vilket gör att man kör lite saktare, och tur var väl det. För rätt som det är så kommer det en kärring och bara kör ut rakt framför mig!? Snacka om att stirra sig blind på att det inte var någon trafik på andra sidan. Hade jag kommit i normal hastighet så hade jag nog legat på sjukhus just nu. Hon såg lite generad ut - men hon körde iväg ganska fort när hon såg hur förbannad jag var. IDIOT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0