Ord och inga visor!

Jag hade tänkt att jag skulle varit sådär riktigt djup i mitt inlägg idag, och jag har hela dagen funderat över saker som jag tänkt att det kan jag skriva om - och nu när jag väl sitter här så vet jag helt enkelt inte vad jag ska skriva om... Kan väl kanske kännas lite typiskt måste jag säga. Men iaf, har varit en bra Aupair idag. Min VP hade ont i ryggen idag, så när det var dags att laga middag så erbjöd jag mig att göra det! Kändes som att det uppskattades. Även av min VM som kom hem senare! Fläskpannkaka! Någonting som de flesta amerikanare nog hellre skulle äta till frukost konstaterade vi idag. Men barnen gillar det så!

Färgat håret har jag också lyckats med. tror inte riktigt man ser någon skillnad än dock... what ever. Bara den gråa utväxten försvann så är jag nöjd(gråa som i råttfärgad). Nu ligger jag i sängen och ska sova snart. Torsdag och lång Fredag kvar (babysitting), sen på lördag är det jag som åker till NEW YORK för att träffa mina fina - SUSANNA OCH JACQUI - en sista gång innan vi alla ska lämna Amerikat! Kommer bli en bra helt.

Sweet dreams
Love L,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0