Live från nattåget...

Ja här ligger man då. Tåget från Kumla till Sthlm var - hör och häpna - i tid. och där var min resetur förbrukad. Tåget till Umeå fick en ny avgångstid ungefär fem gånger. Från 17.50 till 18.30 till 18.40 till 19.00 till 19.30 för att tillslut avgå 19.15. Träffade en väldigt trevlig gubbe och tant som faktuskt kollade efter min väska så jag kunde gå på toa och köpa en macka till min stackars mage som talade högljudt.

Nu är vi en bit utanför Sundsvall och om jag ens ska få lite sömn på tåget är det nog dags att införskaffa sig den nu. men det har ändå gåt bra. Sysselsatte mig med att läsa ut min bok på 300 sidor, och så kom det ett samtal från Bror M som tyckte det var dags att träffas snart. Eftersom tåget var så försenat så stannar det inte i Umeå, utan jag behöver ta bussen från något randomställe in till Umeå. Men det funkar säkert det också.

Nu har ni fått lite onödig information om min tillfälliga närvaro!
Love L,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0