If you knew...

Det har varit en bra helg, spenderat väldigt många av de vakna timmarna med familjen och våra gäster. Idag tog jag en lite paus när alla åkte till Ikea - satte mig ute på verandan och läste min bok i tre timmar. Skypade lite med Elin också. Det har varit en bra helg, bra nyår, bra sällskap. 2011 är oförglömligt, på alla nivåer.

Kvällen idag har spenderats med de fina människorna också. Blivit en hel del samtalande och trevligt umgänge. Något visare har jag allt blivit, och öppnat upp ögonen lite. Jag kommer sakna dessa människor något enormt, speciellt min familj. Hit kommer jag kunna fly när jag känner för ett brejk från verkligheten! <3

Love L,

När man hör såna saker, ser hur du tagit dig igenom det. 
Din styrka är obeskrivlig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0