Helomvändning!

Snön är bortsmält - och idag kunde jag sitta på altanen och njuta av solen. Tror vi var uppe i 12C som mest - inte tokigt för att vara början av Januari! Vad har jag gjort idag då? Städat lite, packat lite, fixat barnens presenter så de är helt färdiga, bara mina värdföräldrar kvar. Tror jag kan bli färdig med den i morgon! I övrigt måste jag säga att det är ganska tråkigt att vara hemma själv hela dagarna?! Börjar få slut på idéer nu, får väl ta en extra lång promenad i morgon - fotografera lite grann om vädret tillåter det!

Just nu ligger jag och lyssnar på lite musik, funderar på om jag kanske ska börja tänka på refrängen? Kan ju tyckas vara en bra idé om jag själv får säga det. Så man får sig lite sömn - även om jag inte jobbar lika mycket längre behöver jag fortfarande sömn i massor. Haha, ska bli intressant att se hur det blir när jag kommer hem!

Sweet Dreams
Love L,

You'll always have my shoulder when you cry
I'll never let go
Never say goodbye

You can count on me like 1 2 3
I'll be there
And I know when I need it I can count on you like 4 3 2
You'll be there
Cause that's what friends are supposed to do, oh yeah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0