Hejdå Usa - Hej Sverige

Japp, Måndagen den 16:e Januari 2012 så var det dags att säga hejdå till min underbara värdfamilj som jag spenderat nästintill ett år tillsammans med. Sista helgen spenderades dygnet runt med familjen. Vi åkte till Akvariet och sen åt vi middag hemma och bara mös lite.

Under söndagen åkte vi till en lekpark och lekte, tittade på en film och sen åkte vi ut och käkade på restaurant - fick några riktigt fina presenter. Njöt av all tid jag fick med mina små monster innan jag gick ner och försökte sova. Måndag var som ett stort tomrum. Mitt huvud var överallt och ingenstans och när det var dags att säga hejdå bvar jag helt förkrossad.

 Flygen hem gick iaf bra, och vi var till och med tidiga till Sverige. Väskorna kom ganska snabbt och när jag kom ut genom dörrarna så mötte Pappa mig där. Det var en skön känsla att äntligen så krama om honom igen. Åkte hem och träffade familjen och gick ut och käkade tillsammans.

Så mina två veckor hemma på Svensk mark har gått väldigt fort och väldigt sakta. Jag har försökt att träffa så många jag kunnat, samtidigt som jag har haft skola, städat undan allting och bara allmänt försökt komma in i det hela. Det är en konstig känsla, men det känns som om det blir mer vardag för varje dag som går.

Så - nu är jag tillbaka i Sverige. Ska skaffa en ny header, lite nya fritidssysslor och sen kan vi köra igång bloggen på riktigt igen. Men - först ska jag på semester upp till Umeå. Sen börjar vi igen.
Love L,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0