Fel?

Ja, lite smått rubbad iaf. För vem är dum nog att man ställer sig och städar badrummet 21:00 en torsdagskväll? Jo JAG! haha, snacka om att inte ha något liv. Men nu är det gjort iaf. Dammsuga lite i morgon så ser det ju nästan bra ut här! Framsteg - golvet inne i mitt rum är ju till och med synligt!

I morgon är det redan Fredag igen! Helt galet - på mitt schema står Manikyr och Pedikyr! Passa på att ta hand om migsjälv lite nu när jag har tiden till det! Fick iaf efter lite stalking tag på en utav lärarna som jag ska ha i vår, och han skulle hjälpa mig. Skönt att ha det avklarat!

Love L,

Uppriktighet är inte att säga allt man tänker, utan att mena allt man säger


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0