Something is missing

Blev lite jobb på eftermiddagen ute på Tallängen, var väldigt trevligt att komma tillbaka och se alla igen. När jag var färdig så åkte ag hem och lämnade bilen och följde med mamma till Marieberg. Shopping var väl sådär, men det var väldigt skönt att bara gå runt där med Mamma. Sedan blev det en snabb sväng in på Ica där vi faktiskt unna oss att köpa en samla var. Resten av kvällen har bjudit på lite mys i soffan.

Och nu ligger jag här igen. lika tom som alltid när jag känner mig ensam. Hur i hela världen ska det gå nästa helg när mamma och pappa lämnar mig själv i huset? Kanske borde fly fältet jag med? Ned, då blir katterna ensamma och det blir ju inge bra. Jag kommer nog på någonting att underhålla mig med.

Blev iaf väldigt glad när jag öppnade posten idag och hade fått världens finaste Valentin Card från mina saknade människor. Får ta att knipa ihop ett paket och skicka över snart. Önskar jag kunde skickat över hela mig...
Love L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0