Ensam är stark?

Under mina 23 år i livet så har jag nog aldrig varit så oförberedd som jag är just nu. Visst jag pluggar och jobbar vid sidan av, men mina framtidsplaner är nästan obefintliga. Jag ska plugga färdigt, kanske skaffa ett extra jobb som ger lite pengar - men sen då? Ni som känner mig väl vet ju att jag alltid haft planer på att bli en riktig tävla Svensson (ursäkta ordvalet)

Så ni kan ju förstå min egen förvåning när jag idag rullade in på en hemsida om volontärarbete i Ecuador eller Nepal. Det vore ju faktiskt en upplevelse för livet det med. Kanske åka till Nya Zeeland och bara vara? Så många frågor men så otroligt få svar kl01:00 natten mellan fredag och lördag.

Men alla frågor får väl svar någon gång? Så just nu är väl planen att bli färdig i skolan, tjäna och kanske samla lite pengar cider sidan av också. Sen när examen närmar sig, ja då får man väl helt enkelt ta ställning till problemen då. Känns dock väldigt bra att veta att möjligheterna finns.

Love L.

Kommentarer
Postat av: Eckis

ÄLSKAR att du ursäktar ordvalet i en felstavning <3

2012-02-18 @ 22:40:04
URL: http://eeckis.blogg.se/
Postat av: Malin

Låter som en spännande idé med volontärarbete =)

2012-02-21 @ 08:33:49
URL: http://maalinericsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0