Underbart...

Är det inte världens bästa känsla att vakna upp en lördagsmorgon och behöva krypa ihop till en boll under täcket på grund av att man fryser för att sedan slänga av sig det för att man svettas som en gris. Det blev att konstatera kroppens tempera tur, dra i sig några tabletter och sova en timme till. Vaknade faktiskt lite bättre, men fortfarande sjukt seg i kroppen. Men jag tänker inte ligga inne en hel lördag pågrund av att jag är sjuk - EJ OKEJ!

Igår åkte vi och käkade på Olive Garden, väldigt goda breadsticks hade dem! Haha, men nivån som vi hade igår var lååååg, och då pratar vi om kilometer under jorden. Haha. Jag och mina braiga vänner - vi må kanske inte vara normala, men vi har då sjukt roligt tillsammans! Idag blir det nog IKEA och lite hemmahäng hos Elin!

Men först dusch, och mer piller!
Love L, 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0