Tired...

Det är mitt mellannamn just nu, sliten, trött helt totalt exhausted so to speak! Men nu känns det som om vi går åt rätt håll - förkylningen har gått från outbärlig i morse, till att jag nästan kan andas genom ena näsborren! Framsteg - mitt mål i morgon är att kunna andas normalt genom en! Upp till bevis helt enkelt!

Kvällen spenderades med Elin och Katrina! Vi hade faktiskt väldigt trevligt. Även om jag verkligen är helt slut. Faktiskt så slut att jag inte riktigt vet vad jag håller på med just nu. Haha, bra va? Borsta tänderna sen hoppas jag i sängen. Måste få alla timmar jag kan inatt! Nu tänker jag sluta innan jag gör bort mig totalt!

LoveL,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0