Lionking!

Tre dagar sedan jag skrev - erkänn att ni har saknat mitt otroligt intressanta skrivande! Anledningen till att skrivandet har uteblivit är att jag varit så ofantligt trött hela tiden. Dock inte pga att jag sover dåligt, för så mycket som jag sovit de senaste dagarna(fortfarande lite men mer än vanligt) har jag inte gjort sen jag hade sommarlov senast(200....6?)

Nu till roligare upplysningar - JAG VAR OCH SÅG LION KING 3D IDAG!! Men mina fina barn, en kompis och kompisens mamma! Var supertrevligt. Vi hade jätte trevligt och jag blev påmind om hur sjukt bra alla disneyfilmer som man växt upp med är! Vi har haft en väldigt bra dag över huvudtaget faktiskt - vilket är bra när Au Pairen är oförklarligt trött.

Imorgon blir det inget gym, måste städa mitt rum och fixa lite tvätt. Men vi ska ju ha med träningskläder i helgen så vi kanske får röra oss lite där! Ska bli skönt att bo på hotell och inte behöva bry sig. Skolan ska tydligen vara ganska rolig också, så vi får hoppas det är sant! Har ju Emma med mig om fallet inte är så!

Nu tänker jag sova - i morgon är det fredag!
Love L,

Kommentarer
Postat av: Emma

TAGGGGGGAAAA!!!!

2011-09-30 @ 13:23:40
URL: http://wellbeadream.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Jag har saknat ditt skrivande är som det inte kommer någon tidning varje morgon Kramar Mormor

2011-09-30 @ 17:32:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0