Har inte glömt...

Fick ett sms av emma 08:10 i morse - där var min sömn borta. Men som en vägrande tonåring gick jag inte upp ur sängen, utan slog igång en film. Nu har jag iaf ätit lite frukost och ska ge mig på att färga håret! Se om det kan bli någon färg som sitter kvar den här gången. ska nog börja städa också(kommer ta flera dagar)

Roadtripen igår var sjukt lyckad! Haha, Först åkte vi till Philadelphia, där vi hoppade på en "tour bus" och åkte genom staden. Såg rockytrappan och statyn, Love statyn och lite annat tjafs. Där kan vi snacka en stad där ingenting ligger i närheten av varandra! Sjukt långt ju. Måste också säga att det var en väldigt olustig stad. Fick en konstig känsla i kroppen när man var där. Kan inte riktigt sätta fingret på det men...

Sen åkte vi till Wilmington!! Tyvärr inte Wilmington som i OTH(ligger ju åt andra hållet! lååångt bort), men det var väldigt mysigt. Hittade lite gammal svensk historia där. Haha, så vi lekte turister ett tag innan vi bestämde oss för att börja åka tillbaka. Emma fick panik på alla motorcyklister som åkte utan hjälm! Stannade på Outlet mallet, sen mötte vi Elin för middag! Trevlig dag helt klart med tjejerna. Måste bara tillägga en sak...

vi har åkt in i Delaware och åker förbi en bensin mack.
Emma: Åååh, i det här landet måste vi ju tanka - dem har ingen tax.
Jag låter den kommentaren tala för sigsjälv.
Bilder kommer den dagen mitt minneskort lyckas ta sig från kameran till datorn!

Good day peps.

Kommentarer
Postat av: EmmA

Jag har sagt det förut och jag säger det igen..... Vad fan ska jag göra utan dig i vår?!?!?!?! Så jävla grymma dom senaste dagarna varit!!

2011-09-05 @ 14:52:36
URL: http://wellbeadream.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0