Gamla tider!

Haha, det är så roligt att hitta typ gamla hemsidor och bloggar som man typ glömt bort att man faktiskt hade! När jag satt hemma hos Emma igår så sökte hon på mitt namn på google bara för att - och fjärde bilden var en bild på mig FÖR TYP MILJONER ÅR SEN! Dra åt helvete vad vacker man var. Oj förlåt, glömde att jag var svensk, då får man ju inte tycka såna saker om sig själv... Fan också.

Ne men ibland kan man väl se en skönhet i att faktiskt växa upp och bli lite mindre drastisk. Inte killkort svart hår, sotade ögon, piercingar högt och lågt och ja folk ska bara veta! Kul är det dock att gå igenom. Hittade min gamla hemsida på Nogg också. Haha, där har vi underhållning på hög nivå! Så om jag någongång får långtråkigt och funderar över livet ska jag gå in där och läsa - då kommer jag vara glad att jag är här nu.

--

Blev inge IKEA idag, allt detta regnande sabbar trafiken här - Nej, amerikanare verkar inte kunna köra bil i regn. Så Emmas värdföräldrar blev jättesena. Så Elin och jag käkade, sen tog vi en kyyyyylig runda på Safeway innan hon lämnade av mig hemma. Nu blir det lite skönhetssömn innan det är dags att ge allt man har på gymmet i morgon! Köra eeeeextra hårt i och med att det är helg sen och inte träning fören på måndag... Inte bra, kanske åker in en sväng på söndag innan alla andra människor här omkring vaknat! Sweet!

Take care
- L,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0