Finns det en så finns det flera

Veronica Maggio kör en välkomnad rusning genom mina högtalare. Sitter på sängen och funderar på om jag ska orka sätta mig på golvet och fortsätta på mig klassiska "top of the rock" pussel, eller om jag är för förbannad på att alla bitarna ser likadana ut. Det var väl ett jävla Ilandsproblem att fundera över... Eller?

I morgon ska jag och Emma göra någonting som jag saknar från sverige - ROADTRIP! Då är det Emma och jag och den stora vida världen! Slå det om ni kan va? Hoppas vi når fram till vårat mål, eller om vi blir för distraherade av all allsång som jag redan nu kan utlova kommer infinna sig i bilen! B E A UTIFUL!

--

Att önska att någonting man varit med om/gjort/upplevt skulle vara ogjort är ungefär som att önska att man vore någon annan. Men att önska att det inte händer igen är en helt annan femma! Everything happens for a reason

--

have a freaking good weekend!
- L,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0