Dad!

Idag fyller min fantastiska pappa 57 år! Kan man verkligen tro det? Vet jag inte om jag tycker! Saknar min fader iaf! Idag när det var en sån fin kväll drömde jag mig bort en stund och hamnade hemma på den inglasade altanen tillsammans med mamma och pappa. Aah, det är drömmar det!

Sitter och skriver lite på ett projekt här faktiskt. Men mitt huvud är så segt att det nog får räcka för idag. Ska bli skönt att få sova lite. I morgon är det Tisdag vilket innebär en heldag! Ska bli roligt att få lägga barnen igen! Sen kommer jag säkert sova som ett barn själv! Måste påpeka att sömnen blivit bättre på sistone!

See you another time
Love L,

Förmågan att idag tänka annorlunda än igår skiljer den vise från den envise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0