Cause sometimes...

Life doesn't turn out the way you planed it...

Emma och jag blev färdiga med mitt pussel förut! GAH, trodde aldrig det skulle bli färdigt. Så nu blir det till att börja på Time Square - 2000 bitar. Jag har börjat... Eller a, jag vände lådan upp och ner, insåg hur sjukt många bitar det var - där kom ångesten och jag la mig i sängen. Över 4h med pussel får räcka för en dag.

I övrigt kan jag säga att tankarna går på högvarv och att jag egentligen inte har någon speciellt känsla för någonting länge. Shit, jag behöver verkligen ha en allvarlig diskussion med mig själv och komma på vad jag vill, och vad som kanske är bra för mig. Jobbigt att tänka på allting på en och samma gång. Men var livet bättre förr? Ha Nej egentligen inte - nu har jag ju iaf alla val i världen... Några val för många kanske?

Nu trycker jag på paus och låter huvudet ramla mot kudden
Love L,

I'll never be what you want
I wouldn't change any part of me
Just to make you stay
You had a piece of my heart
But not enough to just run away
'Cause i know what's best for me

Just try, just try a little harder
I'll do my best explaining all the things I'm going through
Just try, just try a little harder
This is why I can't adjust for you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0