Candle lights!

Åh vad jag saknar alla mina ljuslyktor och allt annat sånt som ligger paketerat i lådor. Speciellt den här årstiden! Tände de få lyktorna jag har orkat köpa på mig idag, efter en lång skön dusch, så kröp jag upp i sängen och läste lite i min bok - tog mig tillbaka till "den gamla goda tiden" när man gjorde så jämt efter träningarna!

Min värdpappa kom hem väldigt tidigt idag, så vi spenderade lite tid tillsammans innan jag gick ner och tog en powernap(är riktigt förkyld så orken räcker inte till) Hade erbjudit mig att jobba på kvällen så att båda kunde få gå på möte i skolan, men de är inte bara jag som börjar bli krasslig här, så istället blev det pizza och familjemys.

Sen har jag somsagt bara legat i sängen och degat. Njutit utav lukten från ljusen, och så min favoritsyssla - funderat! Haha, förlåt för chocken, men jag måste ju vara ärlig(!) Känns så himla bra att de inte vill att jag ska åka, samtidigt som det gör de värre att jag kommer åka. Man kan ju tydligen inte få allt...

Live life before life lives you!
Love L,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0