Blessed!

Från det att jag vaknade för första gången straxt runt sju, låg jag och halvsåg i min säng fram till att klockan blen nästan fyra... Är det verkligen hälsosamt? Kanske inte, men det behövdes idag. Jag har varit så frånvarande att jag totalt glömt bort att bestämma skypedejt med mina föräldrar... Känns ju väldigt bra.

Emma hjälpte mig att komma på lite bättre tankar. Vi åkte och käkade på Subway - vilket är sjukt gott. Massor av samtalande och så såg vi på PROM. Blev en del skratt och jag är säker på att Emma fällde en tår eller två. Sen blev det lite Mariokart på Wii! Hade tänkt åka till Elin, men hon ville hellre umgås med sina värdföräldrar!

Nu ska jag göra mig i ordning, sen sova. Jobbvecka i morgon!
Love L,

Har jag sagt att jag har världens bästa värdfamilj? <3

Kommentarer
Postat av: Malin

sv: fusk ju, vill också se så tidigt som usa!!! :(

2011-09-19 @ 16:33:49
URL: http://maalinericsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0