229...

Idag skulle det ha varit AuPair möte. Hade klockan ställd på 07:00 och 08:00. Straxt efter första klockan när jag fortfarande ligger lite i halvsömn får jag ett sms som säger att mötet är inställt. Tack så mycket, gick inte somna om, och så har man slösat bort den bästa dagen för sovmorgon på ingenting. Har fortfarande inte haft mage att resa mig ur sängen för att äta frukost eller för att duscha - Bra lördag...

Sorry för frånvaron - men det verkar ju inte direkt som ni har lidit. Det är en speciell känsla, och just nu så är jag verkligen tom. Kylan kom och hälsade på igår, det var verkligen riktigt sverigeväder. Elin och jag satt på min gräsmatta hur länge som helst och småfrös och funderade på livet.

Nu tänker jag återgå till att fundera över hur jag ska göra med denna dag. Emma kommer förbi sen, och ikväll ska vi hem till Elin som ska jobba. Blir lite tjejmys! Men först - frukost, dusch eller ligga kvar i sängen? hum... Livet är väl fullt med svårigheter - eller hur?!

Love L,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0