When you need some help!

When you have a hard decision to make, flip a coin. Why? Because when that coin is in the air, you suddenly know what you're hoping for.

I'm not telling you it is going to be easy, I'm telling you it's going to be worth it.

Tänkte nästan börja med att be om ursäkt, men varför då liksom? Vad har hänt... Fick ett väldigt roligt paket från sverige med en massa olika roligheter. Bl.a. en klädroller(?) - ska jag ta det som en pik kanske? Haha, var väldigt nöjd iaf. Och så fick jag ju filmen "Hur många lingon finns det i världen" som jag älskar!

Sitter och funderar på vad jag ska ta på mig - blir käk på Cheesecake ikväll för att fira Anette som fyllde 22 igår! För er som inte känner igen namnet så är det Elins kompis hemifrån, som Emma också känner(lång historia). Tråkigt att min värdpappa väljer att göra sin goda mat idag... Älskar han Chilli! I hope there will be some leftovers for me tomorrow! Helt sjukt att det redan är onsdag!

--

Några timmar senare!

Jag glömde totalt bort att jag höll på att skriva ett inlägg innan jag åkte, så ni får ett dubbelinlägg! Skoj va? Är så mätt att jag rullade ner för trappen och in i mitt rum, inte bra! Men det var den sista cheesecaken med Elin pelin, så man måste ju ge en för teamet - eller vad säger ni? Det var iaf en sjukt trevlig middag om jag får säga så!

Nu ligger jag här i min säng och funderar på om jag ska lägga mig och sova, eller om jag ska satsa på att se ett avsnitt DH först! Blir nog en blandning! I morgon är det torsdag! helt sjukt! I helgen får vi massa sällskap, så på lördag blir det att stanna hemma, på söndag kör vi Six Flags! Dagarna bara rusar fram här nu! Längtar lite till den 22:a Oktober! Då blir det H O C K E Y - HOCKEY!!

Nu är det sleeping time!
Love L,


Kommentarer
Postat av: Malin

sv: Ja jag älskar den låten =)

2011-10-13 @ 16:15:28
URL: http://maalinericsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0