This too shall pass



I am your stubborn hypocritical lover
Guarded by thorns of My past.
You have Been wounded, bled out
Anger gushing,
And none of us thought it would last

The winds of your ego
The waves of My tears
Made The most Perfect
almighty storm That
we've seen This year
But experience gathered
We've learned from our past
So don't worry darling
This too shall pass..

Jag är trött, har haft huvudvärk som heter duga hela(!) dagen - och ändå lever jag! Nu blir det snart till att dra täcket över huvudet, njuta lite och hoppas på att jag mår bra under morgondagen! I morgon är det fredag föresten, så var det med den saken! Men det är bra! För jag vill ha LÖRDAG!!

Sweet dreams
Love L,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0