Underlig fredag!

Det var en bra jobbdag idag! Barnen var helt underbart snälla - en sån dag när man känner att man skulle kunna stanna för alltid! Sen blev det lite tvätt och bli upphämtad av Emma och hennes barn! Hem till henne och se på film, käka pizza och så kvällens höjdpunkt - HOTTUB! Dra mig bakåt vad skönt det var!

Efter att vi hjälpt barnen göra sig i ordning för sängen hoppade vi i igen och Lauren kom också förbi och gjorde sällskap. Satt och pratade och tittade på stjärnhimlen. När vi kommit upp funderade vi på vad vi skulle göra och fick den fantastiska idéen att åka till Mc'd för Lauren vad hungrig! Hon fick värsta coola hinken till sin Happy Meal, så råkade jag säga att jag också ville ha en, då drog dem ett var till, och sen bara för att jävlas så tog vi ett tredje så Emma också fick sig en burk! Men tjejen i kassan bara skrattade åt oss - killen där emot såg lite sur ut!

Only in America! Så det gäller väl att passa på! Haha, blev en riktigt skrattattack för mig som satt i baksätet iaf! Så käkade vi lite innan de lämnade mig här! Hade tänkt sova hos Emma först, men sen kom jag på hur skönt det vore att vakna i min egen säng i morgon och inte behöva känna stressen att komma hem och göra sig i ordning. Och iordning ska det göras - för i morgon är det HOCKEY!!! Love it! Ska räkna mina pengar och se om jag har råd att köpa en vanlig t-shirt! Som vanligt så älskar bankerna här borta mig, så jag har massor med pengar på mitt konto - känns rikt(hoppas ni kan känna ironin i den meningen). Ska inte klaga, kommer ju bli mer att spara till någonting att köpa innan jag åker hem!

Nu behöver jag sova!
Sweet dreams!
Love L,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0