Today...

I did something that felt amazing! Shit, vad på Six Flags med vännerna idag, där jag och Yasmin bestämde oss för att vi ville göra SkyCoaster! De hissar upp en i linor och sen släpper de iväg en, och så flyger man fram! Det var en sån himla underbart känsla! Det var längesen jag kände mig så levande.

I övrigt är det faktiskt en ganska sorglig dag... I morgon är sista dagen Elin jobbar som Au Pair. På tisdag åker hon iväg på en två veckors resa, och sen har hon bara fyra dagar här innan hon åker hem... This constant reminder of that everything comes to an end at some point. I'm getting sick of it!

--

Fast det är egentligen inte därför jag är såhär. Jag känner mig tom, vet liksom inte riktigt vad jag ska känna, tycka eller tänka. Folk som träffar mig enser oftast att jag är den självsäkra, framåt riktade och utåtgående personen. Well here's a secret for you - i'm really scared right now. Och den här rädslan har jag nog aldrig haft förut. You don't choose your family, but you do choose your friends, and you can choose them away again.

"Because sometimes when friends lives apart, they starts to grow apart too..."

Just nu önskar jag att jag väntade besök från Sverige.
Love L,

I didn't mean too...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0