Strange feeling...

Jag stirrade länge på "submit" knappen innan jag tillslut klickade och på nästa sida stod det "Thank you for submiting your flight request. You flight will come up under "flights" 4 - 6 weeks before your depature day".

Känns som en ganska stor milstolpe faktiskt! Nu har jag önskat, att få åka hem helt enkelt! Så nu ska jag försöka slappa det och låta resten av oktober och hela november vara en riktigt bra tid, innan jag i december kommer få paniken och göra i ordning allting för hemfärden! Nu måste jag lägga mig och titta på film!

Kommentarer
Postat av: Malin

Wiho! Äntligen kommer du hem =) Pratade om det med Sofie och Josefin idag, helt sjukt!!! =)

2011-10-14 @ 21:28:35
URL: http://maalinericsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0