Somewhere only we know...

And if you have a minute why don't we go
Talk about it somewhere only we know?
This could be the end of everything
So why don't we go
Somewhere only we know?

Nu är onsdagen över - och där med halva jobbveckan och lite till... Till helgen är det Halloween - där rök oktober också... Antingen är jag bara allmänt gammal - eller så är mitt huvud inte riktigt med längre! På tisdag är det November? I mean... Jag var ju med familjen i Outerbanks nyss... Slutet av Juli/början på Augusti...

Haft en halvdan dag med enorm brist av motivation, en hel del oroande men i slutänden blev ju allting bra! Emma sitter på mitt golv just nu. Hon har förklarat för mig hur läskig jag kan verka utåt - och sen försökt förklara för mig! Ganska roligt! Så nu undrar jag om någon annan har ett första intryck att dela med sig av? Haha

Ska sparka ut Emma - jag vill sova!
Love L,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0